loading...
پایگاه فرهنگی مذهبی هیئت آنلاین
حخخخ
AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان
heyat online بازدید : 237 2015/04/24 نظرات (0)

پاسخ به یک شایعه

متن شایعه

بهم گفت شاهین نجس است
گفتم مهم نیست به نظرتو هرچه هست
ادامه داد که به دینت پشت کرده...
به ادامه مطلب مراجعه کنید 
متن شایعه
بهم گفت شاهین نجس است
گفتم مهم نیست به نظرتو هرچه هست
ادامه داد که به دینت پشت کرده
گفتم اعتقادش بود هرچه کرده
گفت چرا اهانت کرده...
گفتم اهانت نکرده کسایی که خوابونده بودید بیدار کرده
گفت به هموطنت توهین کرده...
گفتم که توهین نکرده
ادامه داد در کنسرت خود را لخت کرده...
گفتم در اوین هم همین بوده مهم نیس هر چه کرده
گفت به امام حسین توهین کرده...
گفتم بی سوادی با شماها چکار ها که نکرده
گفت رهبرمان سواد یادمان داده
گفتم رهبری که دین را به زور به یه کشور تحمیل کرده
گفت میبایست حکومت اسلامی باشد...
گفتم اسلام چی نباید حکومتی باشد،باید دلخواهی باشد...
گفت یعنی مسلمان نیستی شیعه نیستی؟
گفتم در دین من انسان کشی و شکنجه جرم است شما ها از دین هم گریستین
گفت کافر و تو یکی هستین از خداهم با دروغ گریستین
گفتم اگه خدا هم بود میفهمید انسان را چطور در کشور کوروش و کاوه در شکنجه بستین...
خندید و گفت کافر...
اشک ریختم و play کردم باز هم شاهین و بغض وآهنگ
 
❇در جواب به شایعه
اولا،بله درسته،میگیم شاهین نجفی اعتقادش بوده که به دین پشت کرده ولی اینکه اهانت نکرده اشتباه است،چون ایشون هم به امام حسین،حضرت ابوالفضل،امام هادی،دین اسلام و خیلی چیز های دیگر اهانت کرده و ما نمیتونیم از اونها به سادگی بگذریم.
در رابطه با لخت شدن در کنسرت،تا حرف حق وسط میاد شما میگید مهم نیست هرچه کرده؟؟؟!!!؟؟؟
مسئله توهین به امام حسین هم هیچ بی سوادی نیست چراکه نه تنها به امام حسین علیه السلام بلکه به امام هادی و جدیدا به حضرت ابوالفضل هم توهین کرده و بازهم از این مسئله نمیشه گذشت.
مسئله اجباری بودن اسلام خودش بحثی جدا داره و ربطی به شاهین نجفی نداره.
چه کسی گفته که اجباری بودن اسلام باعث شکنجه مردم میشه؟اتفاقا خیلی هم باعث افتخاره.
والسلام
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پایگاه فرهنگی مذهبی هیئت آنلاین در راستای گسترش مذهب تشیع و ایجاد یکپارچگی بین شیعیان و همینطور گسترش جهاد سایبری مطالب با موضوعات زیر را در اختیار کاربران قرار میدهد. آموزش مداحی،دانلود نوحه،عکس های مذهبی،معرفی کتب مذهبی،ابزار و قالب وبلاگ مذهبی،پیامک های مذهبی،دانشنامه مهدویت و... باتشکر،مدیریت هیئت آنلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از عملکرد سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 39
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 635
  • بازدید ماه : 1,641
  • بازدید سال : 14,413
  • بازدید کلی : 231,325
  • کدهای اختصاصی